tiistai 25. kesäkuuta 2024

reissussa

Mielentila on suht hyvä. Reissuun lähdetty ystävän kanssa... Roadtripille lähdettiin, nyt Vaasassa yöpymimen. Huomenna Kalajoelle.. Saa autossa istua.
Matkalla pysähdyttiin Seinäjoella syömään Holy Smokeniin, oli hyvä pihvi. Nam. 
Reissumme kestää viikon, eessä on vielä Oulu, Kajaani, Kuopio - Kalajoen lisäksi. Yövymme milloin missäkin...
Odottanut innolla reissua... 

Viime aikoina mielentila on heitelly vuoristoradan lailla, joten toivon että reissun pysyis suht tasasena, vaikkei ylävoittoinen pahaks oliskaan.. Hehe.. 

Ei mulla tämän enempää tällä kertaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

harmaalla alueella

Kaunis aurinkoinen päivä mutta mieli on harmaa. En tiedä miten jaksan masennusta kun lapsetkin kesälomalla eikä pääse omaan kuoreensa kun pi...