keskiviikko 3. heinäkuuta 2019

Voihan huonot päivät...

Tuntuu kuin olisin yksin... kuin en saisi tukea tai kun ei vaan jaksa olla...jaksa olla edes minä...

Mutta toisaalta on ihana huomata kuinka ympärillä on ihmisiä jotka oikeesti välittää...tietävät kun on oikeasti annettava apua...huomaavat juuri sen mitä tarvitsee...
Näin sairastuneena huonon ajan koettaessa ei vaan itse osaa huomioida mitään, eikä välttämättä ota apua vastaan...kiitos heille jotka vaan toteaa, ei ku nyt vaan menoks ja nähdään..
Mulla oli tossa pitkä positiivinen kausi...ja nyttemmin pari päivää se on ollutta ja mennyttä. Ihan itseäni ahdistaa kun tulee nämä pahat ajatukSet...

Vaikka kuinka rakastan lapsiani ja en todellakaan vaihtaisi päivääkäään pois.. on mulle tullu monesti ajatus..voi kumpa niitä ei edes ois...en tiedä oisiko tää elämä yhtään sen helpompaa.. rakastan heitä kyllä..mutta tuntuu että olen yksin heidän kanssaan..saan yksin kärsiä heidän erikoisuutensa... kuulema kaikille tulee joskus noita ajatuksia ja ne ovat kuulema normaaleja...
On myös toinen asia jota joskus mietin kumpa en koskaan...

Köyhän mulla perhetyö ja kotipalvelu sekä itse käyn psykalla... mutta tuntuu että se ei vaan riitä.
Eilen oli toinen psyka käynti...on todella mukava käydä juttelemassa. Se auttaa jäsentään ajatuksia päässä...

Tänään olen vain miettinyt että mä tarvisi tunnin sijaan kahden tunnin käyntejä. En rentoudu tarpeeks nopeasti 45min aikana. Ja kun alan suoltaa puhetta, aika loppuu..

Tänään mulla on todella huono päivä. Tai se alkoi jo eilen iltapäivällä..
Hermot kireenä, menetän malttini pelkästä jalan heiluttelusta..
Ahdistaa kun tunnen näin... ahdistaa edes ajatella mihin itseni oikein ajan..

Mulle tehtiin joku PROD kysely psykalla...en kyl tiedä mitä se ees on....
Masennustestit mulla on todella korkeat...sen nyt tiesinkin...

Nyt yritän ajatella postiivisesti ja lsten kanssa puistoon...odottamaan koska mulla menee taas hermot...

Halauksia päiviinne 💚

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

viikot vierii

Viikot vierii hyvällä tahdilla, tuntuu että ei oikein meinaa pysyä perässäkään. Mulla on nyt viikoittain psykan ryhmä - kestää kesäkuun puol...