maanantai 28. lokakuuta 2019

ajatukset sillalta alas

nyt pakko kertoa ehkä vähän synkeepäkin asiaa..

mulla oli viikonloppuna aivan ihana reissu ystävien kanssa..tottakai naisten kanssa joskus tulee kränää...se on nyt odotettavissa...eikä siinä mitään, mua se nyt ei sinänsä haitannut, vaikka asia jonkun verran loukkasikin...silti reissu oli aivan ihana...ja rakastin olla mukana...ja joskus voi ottaa uudelleen, mutta koska on sitten asia erikseen...

Teki niin hyvää että pääsi pois kotoa ihan eri ympyröihin...vaikka mun olotila ei ollut maailman parhain ja yritinkin peittää sen hymyllä ja olemalla mukana...

No mitä tulee sitten la-su väliseen yöhön..ahdistuin niin pahasti että olin aikeissa mennä tekemään itsemurhaa...ajatus pelästytti sillä sillalla niin paljon että peräännyin..olen onnellinen että peräännyin.. en edes halua ajatella minkälaista se olisi ollut läheisille..tai näille ystäville joiden kanssa olin..silloin toki en tuota ajatellut..vasta näin jälkikäteen... 


onneksi mulla on psyka huomenna, pääsee juttelemaan asioista...ja loppu viikosta sitten lääkäri+psyka...niin pääsee puhumaan sinnekin...

kuuntelin tuossa musiikkia mitä nyt vaan tulee..törmäsin biisiin joka on kuin omaa kirjoitustani..kertoo niin omasta maailmasta...ajatuksistani..
Tämän kuullessani silmäni vain rupesivat vuotamaan...ihan yllättäin..kosketti niin valtavasti..


🎶 Oppinu esittämään hyvin et kaikki on hyvin
Et mä oon ihan ok
Ketä mä huijaan, itteeni vai sua
Kun mä sanon et mä oon ihan ok

Kun ei pysy pystyssä pää ja sisäl tuntuu ontolt
Mut kun kysytään mä vastaan et oon ok Mä oon ihan ok,
joo, mä oon ihan ok
Vaikken pysty nousee sängystäkään
Mä sanon et oon ok 🎶

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

lunta tupaan

Mistähän aloittais...vaikka siitä et sain sen työn jota hain... Jeee... Tulee viikkoihin tekemistä...nyt toivon että vaan jaksan, onneksi se...