maanantai 21. lokakuuta 2019

särkynyt...


Tälllä hetkellä, just nyt, mulla on olo kuin olisi kaikille taakkas...olisin vain vähäpätöinen paska...suomeksi sanottuna...

tuntuu kuin ystävät olisi lähteneet...kuin he eivät jaksaisi..no en kylllä jaksaisi itsekään...

Olen vain taakka kaikille...arvoton...täysin turha...mulla ei ole mitään virkaa enää täällä..ei nyt eikä tulevaisuudessa...miksi edes olen täällä...

rakastan lapsia..mutten vain jaksaisi enää olla se joka huolehtii edes itsestään...miten jaksaisin siis huolehtia edes lapsistani...

olen vain hajonnut saviruukku...jonka palaset kaikki talloo alleen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

lunta tupaan

Mistähän aloittais...vaikka siitä et sain sen työn jota hain... Jeee... Tulee viikkoihin tekemistä...nyt toivon että vaan jaksan, onneksi se...