perjantai 24. huhtikuuta 2020

Kevättä kohti mennään...

Se tulee vihdoinkin...Kevät nimittäin..

Kotikoulua jatkuu ainakin toukokuun puoleen väliin, epäilen kyllä että tänä keväänä ei enää kouluun palata. Toivottavasti edes syksyllä pääsis lapsonen kouluun, vaikka lapsi tykkääkin, niin mulla alkaa ottaa voimille tää kotikoulu, kun ei ole omaa hengähdys taukoa lähes lainkaan..

Itse rakastan kevättä yli kaiken, mutta jotenkin nyt ei vaan osaa iloita koko asiasta...Olin kuukauden hypossa ja nyt ollaan menossa ikävästi masennuksen puolelle..

Olen innostunut käymään lenkillä 2-3 kertaa viikossa... tekee kyllä hyvää, vaikka yksin se on aika tylsää..Onneksi äänikirjat on keksitty ja musiikki..


Olin auttamassa erästä ystävää tytön kokeen kanssa. Kun hän ei suostunut äitonsä kannssa tekemään. Kysyin auringolta (tyttö) tekisikö minun kanssa. Hän on niin vilkas et joutui vähän väliä palauttamaan - 1,5h meni kokeessa, mutta hän teki sen. JESH!!! musta on ihana auttaa..




Helinäkeijulle syntyi tammikuussa pieni pumpuli. Olen heitäkin auttanut jonkun verran arjessa...vaikka oma arki on myös todella sekavaa...mutta minä voimaannun siitä että saan touhuta muiden iloksi...

Olen syönyt nyt kohta kaksi kuukautta terveellisemmin, eli muuttanut ruokavaliota... paino on pudonnut puol kiloa viikko...hyvä tahti, silloin se on pysyvämpää kuin nopea pudotus...olen innostunut salaateista, kun oppis tekemään vielä enemmän ruokaisia salaatteja. Joka aamu syön nykyään puuron...sitäkään en ennen tehnyt ollenkaan, mutta nyt olen tykästynyt...

Peikon kanssa teimme koulun kuvisprojektina majakka kukkaruukuista. Sen piti olla minun projekti mutta teimme sen Peikon kanssa projektina, siitä tuli niin hieno, että Peikko sai jo tilauksen tehdä toinen. Eli uusi projekti edessä.


Tämän majakan myötä sanon ihanan kevään jatkoa...

Nalle

1 kommentti:

lunta tupaan

Mistähän aloittais...vaikka siitä et sain sen työn jota hain... Jeee... Tulee viikkoihin tekemistä...nyt toivon että vaan jaksan, onneksi se...