maanantai 18. lokakuuta 2021

uusia tuulia....

Nyt olen tullut tulokseen että on uusien tuulien aika (taas - voisi joku sanoa)... Päätin ottaa haasteen vastaan jonka sain ystävältä...ruveta jälleen henkilökohtaiseksi avustajaksi...tiedän että tulen tykkäämään työstä - sillä rakastin tehdä sitä silloin kun olin 12vuotta avustajana...kun lopetin avustajana hommat olen vain etsinyt itseäni ja sitä mitä haluaisin tehdä...luulen että nyt on aika sulkea ympyrä ja ruveta uudelleen henkilökohtaiseksi avustajaksi - ja toivoa että kokee sen olevan juuri sitä mitä oli kaivannutkin...

Mitä sitten täytyy tehdä....irtisanoa itsensä...ai että vihaan sitä hommaa...syytähän mun ei tarvitse sanoa...mutta se tuntuu silti todella kurjalta kertoa että anteeksi en jatka tässä työssä enää...

Millainen fiilis mulla muuten sitten on....aika väsynyt - mutta helpottunut...kuin olisi tehnyt jotain mikä on oikein...huojentunut...Oma olo on tällä hetkellä aika ylävoittonen - ihmettelen jopa miksi...olen ollut nyt reilu viikon masennuksen puolella mutta juuri tänään olo on kuin en ois ikinä masennusta nähnytkään.... onkohan itsellä siis sekamuotoinen menossa....vai ihan normaali olotila....

Eipä itellä ole sen kummepaa tapahtunut...toista viikkoa saikulla työstäni - voimattomuuden ja väsymyksen vuoksi...jotka ei tietääkseni johdu työstä vaan ihan henkilökohtaisista asioista...mutta kun tarkemmin mietin taitaa työtkin olla osa syy jaksamiseeni...

Paula Koivuniemi - Luotan sydämen ääneen

Nalle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

lunta tupaan

Mistähän aloittais...vaikka siitä et sain sen työn jota hain... Jeee... Tulee viikkoihin tekemistä...nyt toivon että vaan jaksan, onneksi se...