sunnuntai 3. toukokuuta 2020

ajatukset pörrää...

Ajatuksia ajastusten perään pörrää päässä, miettimistä mitähän tässä tekis ja miten päin olis..
Hain oppisopimuskoulutukseen, se alkaisi syksyllä - vammaisalan suuntautumiseen - en tiedä miksi en aiemmin ole hakenut, olenhan periaatteessa vammaistyötä tehnyt jo 12v. 
Tähän voisi sanoa - tulipahan kokeiltua vanhuspuolen töitä - enkä sano että en pitäisi työstä - tykkään todella paljon ja luopumisen tuska on kamala...Tykkään tehdä työtä jossa saan tuottaa iloa muille..
Nyt varmaan moni ajattelee - no niin tuo on taas Nallen päähän pistoja kun oli hypomania - ei, ei ole. Olen miettinyt tätä jo tämän vuoden, kun löysin jatkuvan haun oman paikkakunnan kouluun, päätin että haen - kun kerta sain jo tietää oppisopimuspaikan. - odotan jo innolla.
Tarvitsee kyllä kannustusta että jaksan - opintosihteeri soitti ja sanoi että noin vuoden menee opinnoissani - sillä olen jo Lähihoitaja ja tehnyt kyseistä työtä - teoriat on ne jotka minua kauhistuttaa ja työssäoppimisen suunnitelman teko - en ole mikään sanaseppo tärkeissä asioissa.

Nyt mulla on kolmas ilta tulossa. Ensimmäinen työilta oli ihan kamala ja illalla kotiin päästyäni olin ihan kipeä, että hyvä kun pystyi kääntymään sängyssä. Toinen ilta oli paljon stressittömämpi. Tänään toivon että olen myös stressitön, tai en jaksa liikkua...

Lenkillä en ole nyt jaksanut käydä - ehkä huomenna kun ei ole töitä.

Olenkohan mä päästäni vajaa...silloin kun lapset ovat tukiperheessä, en kaipaa heitä ollenkaan - aluks mietin kuinkahan niillä menee, mutta muuten en kaipaa...
Pitäisi seuraavalla tukiperhe käynnin aikana, itse lähteä jonnekin kanssa pois kotoa..mutta minne mie tästä nyt lähtisin - jonkun kaverin nurkkaan istumaan ja liikkumaan töihin....niin olen silloin la ja su iltavuoroissa...

Mitähän sitten....mulla on ikävä mun ystäviä - kyllä sitä muutamia on nähnyt, mut suurin osa ei halua nähdä koska korona...ymmärrän kyllä koronan vakavuuden - mutta mä olen niin ulospäin suuntaunut, että kärsin tästä pienessä piirissä olosta - mie en voi voimaantua..

Nyt nukkunut taas huonista - ihme untakin näin...


Mutta ei mulla oikeastaan muuta ole !!

Kevättä tutkiskellen, Nalle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

lunta tupaan

Mistähän aloittais...vaikka siitä et sain sen työn jota hain... Jeee... Tulee viikkoihin tekemistä...nyt toivon että vaan jaksan, onneksi se...